SENSIBILIZACIÓN NA AULA SOBRE OS ROLES DE XÉNERO, O MACHISMO E O FEMINISMO.
Charo
Utilizaron recursos da rede, dos que facilitamos os enlace.
PASAPALABRA:
Xogo de "Pasapalabra da igualdadade" para repasar
algún termos importantes:
https://es.educaplay.com/recursos-educativos/3167994-pasapalabra_de_igualdad.html
ENLACES VIDEOS INTERESANTES:
Os roles de xénero: https://www.youtube.com/playlist?list=PLKAyZs2YgjVoXRhdixZli5zEI54uNrIv8&fbclid=IwAR3QWB6_4E7W4TFhMh-rm-sYM-8A076YnqxupKQLIP4vCqwGaOpDKSc1mcY
Reflexionando sobre os roles de xénero, machismo e feminismo:
PASAPALABRA:
Xogo de "Pasapalabra da igualdadade" para repasar
algún termos importantes:
O alumnado afirmou que efectivamente, hai termos cos que non
están familiarizados e non saben exacatamente a que se refire, polo que
consideraron moi interesante facer unha pequena revisión da nova terminoloxía.
ENLACES VIDEOS INTERESANTES:
Os roles de xénero: https://www.youtube.com/playlist?list=PLKAyZs2YgjVoXRhdixZli5zEI54uNrIv8&fbclid=IwAR3QWB6_4E7W4TFhMh-rm-sYM-8A076YnqxupKQLIP4vCqwGaOpDKSc1mcY
Este primeiro video facilitou un debate moi interesante
relacionado co material didáctico que se utiliza en infantil e como este está
marcado e asociado a determinados roles de xénero.
Reflexionando sobre os
roles de xénero, machismo e feminismo:
Un 20% da clase consideraron que non era moi acertado que este
video fose feito por un home, que efectivamente as afirmacións que facía era
totalmente certas pero que esto ben o podía transmitir unha muller. De esta
reflexión xurdiu un debate longo e intenso sobre a figura da muller nos medios
de comunicación e como está cosificada e invisibilizada.
En xeral a sesión foi moi interesante e satisfactoria, sobre
todo porque favoreceu a participación de todos/as nunha actividade grupal,
persoas do grupo que rara vez participaban, sí o fixeron e de forma moi
comprometida, en esta ocasión.
Comentarios
Publicar un comentario