AUTORA: XIANA SAN PEDRO. (alumna de TMAPSD modular)
Para a realización desta actividade grupal de sensibilización con motivo do 25-N, o grupo composto
por Carlos Rodriguez, Xiana Sampedro e Abraham Gil recopila a información necesaria, trala súa
búsqueda e asimilamento sobre o tema que se trata no día 25 de Novembro, día internacional contra
a violencia de xénero, que foi declarado día Internacional da Eliminación da Violencia hacia as
Mulleres en conmemoración da morte violenta das irmás Mirabal, tres activistas políticas
asasinadas o 25 de novembro de 1960.
https://drive.google.com/drive/u/2/folders/1Zdd6T9ttkoU0gX8sGvWFCHxCtNNnh7vN
Tal e como se recolle na lei, a violencia machista pódese referir a calquera tipo de
violencia (violencia física, psíquica, sexual, doméstica(familiar ou intrafamiliar), simbólica,
económica ou patrimonial, política ou institucional e tamén a laboral.
Nesta actividade recóllense pois, todos os tipos de violencia antes mencionadas e realízase unha
presentación de power point con información e os aspectos máis característicos de cada unha de
elas, prestando especial atención o tipo de violencia simbólica, que factores inflúen nela, como
identificala, etc.
Realízase tamén a confección dunha actividade interactiva cun programa en liña gratuito chamado
“Kahoot”, cunha serie de preguntas e respostas en relación a información referente o power point
para a posta en práctica nas aulas ás que se lle expoña a actividade.
Adxúntase o powerpoint realizado e presentado na entrega da actividade.
Ligazón para o Kahoot:
https://www.create.kahoot.it/share/prevencion-da-violencia-de-xenero/fb704c4a-41ed-40e9-b792-
7c64c84fb3d9
Posta en práctica
Para a posta en marcha desta actividade os compoñentes do grupo preparan todo o material
necesario nas aulas que se visitan para a realización da mesma e que sexa o máis fluída e dinámica
posible.
O primeiro paso, é poñer en marcha as diapositivas do power point e acompañalo cunha lectura
explicativa sobre o tema que se está a tratar, a súa importancia e buscar o feedback en todo
momento coas persoas que nos están a ver e escoitar.
Unha vez rematada a explicación e despois de facer unha breve quenda de preguntas ou opinións
acerca do que pensan e do que virón, continuamos a actividade explicando o xogo interactivo ás
alumnas/os, como funciona e como poden acceder dende os seus teléfonos móbiles.
Cando se resposten todas as preguntas haberá unha táboa de resultados cos nomes das e dos
participantes co número de respostas acertadas e se fará unha conclusión final coa aula escoitando a
opinión que lles ofrece o que se estivo a tratar e que lles pareceu a actividade.
A posta en práctica do noso traballo foi presentada en catro clases:
- 2º ano de Educación Infantil
ACTIVIDADE DE SENSIBILIZACIÓN POLO 25-N
ABRAHAM GIL XIANA SAMPEDRO CARLOS RODRIGUEZ
1º ano de Atención a Persoas en Situación de Dependencia (diurno)
1º ano de Atención a Persoas en Situación de Dependencia (modular)
1º ano de Educación Infantil
En todas as clases as que fomos, tanto o alumnado coma o profesorado estiveron participativos nas
actividades realizadas, creemos que as actividades propostas gustaron. Iso fixo que nós nos
sentiramos máis cómodos e a presentación saira ben, xa que íbamos con nervios
Tanto a realización da actividade en si mesma (búsqueda de infromación, elaboración dos contidos,
esquematización das tarefas a realizar,etc.) como a posta en práctica nas aulas fíxose moi
interesante e sabedores/a da importancia e sensibilidade do tema que se tratou necesitamos ternos
informado moi ben para poder falar delo con propiedade, pois parécenos que actividades coma estas
son moi necesarias tanto a nivel lúdico-informativo, como educacionais.
O tratar de preto a información cas alumnas/os fai moitas veces que sexamos coñecedores/as de
cousas que non sabiamos, así como datos, informacións ou opinións persoais doutras persoas que
poden dar outro enfoque as crenzas de cada un/unha e facer reflexionar sobre que se pode facer,
como mellorar e como lograr cambios.
Comentarios
Publicar un comentario