GALA FACTOR W


Darlle visibilidade as mulleres pioneiras e que hoxe en día son tan importantes na nosa sociedade.
ORGANIZAN
Alumnado 2º de aloxamentos turísticos (comercialización de eventos).

ALUMNADO DESTINATARIO
Alumnos de 1º XAT, 2º Educación Infantil, Preimpresión dixital, Impresión gráfica, 1º Atención a Persoas en Situación de Dependencia, 2º XAT.
LUGAR Y HORA
Celebración do evento no salón de actos do CIFP Compostela ás 12h30min e sesión vermú no restaurante do centro as 14h15min
ESTRUCTURA DO COMITÉ ORGANIZADOR
   Mónica Bueno e Débora Rodríguez à Presentadoras da gala.
   Dayanna Murcia e Alberto Vera à Personal de montaxe e desmontaxe.
   Montserrat Santos à Relacións públicas.
    Martín Vázquez, Diego Maneiro e Jorge Freire à Técnicos de luces, son e vídeo.
   Ángela Vilar e Nadia Millares à Azafatas e presentadoras da subasta.
   Éric Suárez e Alberto Vera à Control de luces e recepción.
   Brais Riloà Enlace das actuacións.

PRESENTACIÓN DO EVENTO
O evento que realizamos foi enfocado principalmente a potenciar a imaxe da muller no conxunto da sociedade, ensalzando os seus valores e cualidades como partícipe do día a día das nosas comunidades.
O acto divídese en dúas partes diferenciadas. A primeira consistiu no desenvolvemento da gala, na cal un dos participantes representa a actuación desexada e enfocada nunha muller. A segunda parte, basase na degustación dun cóctel na cal se procedeu a subasta de cadros donados polos alumnos do centro, ademais do sorteo da cesta, fondos que se recaudaron para as asociacións.
BASES DO CONCURSO

TEMA
A visibilidade da muller tanto na historia como na época actual. Admitimos calquera tipo de caracterización, representación, actuación musical, monólogo, humor, maxia, que estea vinculada a muller, coobxetivo de non ferir a sensibilidade dos espectadores.
CONCURSANTES
Pode concursar calquera persoa de calquera idade do propio centro oufora, tendo en conta que as persoas menores de idade teñen que asistir cun representante ou tutor.
Podese concursar de forma individual, por parellas ou por grupo. Para participar  as e os  consursantes deberán inscribirse a través do noso correo: www.factorw19@gmail.comou do nosoinstagram: @factorw19.
ACTUACIÓN
A duración poderá ser dun máximo de 5 minutos. A preparación do escenario será  de 2 minutos máximo.
Na inscripción do concurso deberase especificar nome e apelidos das persoas participantes, o tipo de actuación, a duración e as condicións.
O acompañamento musical deberá proporcionarse en pen e será responsabilidade d@ participante entregalo a organización do concurso antes do xoves 28 de Febreiro, sendo o prazo máximo de entrega.
As actuacións con música en vivos deberán notifícalo na inscripción, para a distribución do grupo no escenario e a sonorización dos instrumentos.
Encima do escenario podese facer uso de calquera tipo de elemento, sempre e cando non se ensucie ou supoña un problema para outras actuacións. 
Haberá un ensaio para que as persoas participantes poidan presentar as súas actuacións e cronometralas o día 26 de febreiro, martes, de 11:30 a 13:30.
Ademáis, o 28 de febreiro contaremos cun ensa ioxeral sen público dende as 10h no salón de actos ata o comezo da gala.
CONCURSO
As persoas  asistentes serán o xurado do concurso, que darán o seu voto ao finalizar o evento, mediante un folleto que se facilitará ao entrar no salón de actos.


LISTA DE PARTICIPANTES

1   O Mago Miguel à Rosalía de Castro.
     Juan Fins à Nina Simone.
     Ukelele Band à Janette e tributo con letra propia a ACDC.
4   Alba Caamaño e Josué Gestido à Nina Simone.
5   O Mago Jesús Calvo.
     Saray Boo e Alberto Pérez à Celia Cruz.
7   Lidia Ordóñez à María.
8   Joaquín Nogueira à Eva Hache.
9   Elsa Canario, María Castro, Andrea Leal e Noemí Soutoà Rozalén.
      Marta à La Otra.
1   Manuel Otero, Marta Esther Santos e Guadalupe Del Pino à Mercedes Peón.
     Primeiro en Atención a Persoas en Situación de Dependencia à Madonna.
1  Andrea Patiño, Daniela Granda e Jessica Díaz à Primeira boda na historia entre dúas mulleres.

CHECK LIST E CRONOGRAMA
CRONOGRAMA 
2 meses antes
·       Elexir o tema do evento e as persoas que van asistir ó mes
    Elexir o espazo e planificación da loxística (catering, acceso discapacitados, equipamento audiovisual…).
·      Conseguir as asociación ás que se quere donar o diñeiro.
·     Conseguir patrocinadores/as (empresas, neste caso ciclos colaboradores).
·     Asignar tarefas a todos os membros do equipo.
    1 mes antes
·     Promocionar o evento (comunicar e difundir fechas e tipoloxía de evento).
·     Preparar toda a documentación necesaria (carteis, rifas, cheques…).
·     Crear redes sociais para a difusión do evento (instagram, correo     electrónico)
    2 semanas antes
·     Montaxe dun pequeño stand para a venda de entradas e rifas para o sorteo da cesta.
·     Confirmar o listado de participantes (envío de correos a todxs).
·     Confirmar o catering.
·     Recoller os cadros para a subasta e camisetas para a venda.
·     Distribución dos carteis do evento polo centro.
·     Elección da música para o desenvolvemento da gala e a sesión vermú.
1 semana
·       Elaborar una check list máis concreta para empregar no desenrolo do evento.
·      Contactar con medios de comunicación.
·      Indicar as persoas representantes das asociacións e os detalles sobre desplazamento cara o centro.
·      Realizar a decoración do espazo onde se vai realizar o acto e a sesión vermú.
·      Preparar o discurso de benvida, introducción as persoas participantes e agradecementos.
·     Comprobar os equipamentos audiovisuais que se empregarán durante o desenvolvemento do evento.
·     Preguntar as persoas participantes e representantes das asociación se empregarán presentación, imaxes…
·       Asegurar a orde das participación.
Día antes do evento
·     Ensaios xerais (das actuacións, discursos, tarefas da plantilla organizadora do evento…)
    Día do evento
·  Chegar con tempo de antelación pare realizar as tarefas de comprobación necesarias (probas de equipo, medios audiovisuais), ademáis do ensaio sen público.
·     Comprobar que os carteis indicadores tanto do evento como dos diferentes espazos estén situados correctamente.
·      Colocar carteis de reservado.
·      Confirmar as tarefas a realizar para cada membro da organización.
·      Recibir e orientar as persoas representantes das asociacións.
·  Estar ó tanto dos tempos estipulados para cada actuación e duración das diferentes actividades establecidas.
·     Entrega de folletos ca orde de participantes e fórmula para as votacións.
·  Actualizar as redes sociais durante a realización do evento (directo de instagram, subir fotos…)
·     Cubrir e solucionar posibles imprevistos que poden xurdir.
·     Control das entradas da gala solidaria e sesión vermú.
·     Reconto de votos recibidos para cada participante.
·     Entrega de premios as persoas  ou grupos gañadores.
·  Agradecementos as organización, aos ciclos que colaboraron, o centro e a plantilla que forma o equipo.
·     Revisión final para observar que todo esté como se recibiu (limpieza e orde).
    Despois do evento
·    Comparar e evaluar obxectivos previstos para  o evento.
·     Realizar tabulación de cuestionarios.

CHECK LIST
·     Presentadoras.
·     Presentad@r sustituta.
·     Azafatas e azafatos.
·     Técnicos e técnias  de luz e son.
·     Recibimentos das asociación.
·     Personal de seguridade (Control das entradas)




PROGRAMA OFICIAL DO EVENTO, CUESTIONARIOS E CHEQUES (COMERCIALIZACIÓN DO EVENTO)

CARTEL PROMOCIONAL


 

ENTRADA

CUESTIONARIO SATISFACCIÓN E VOTOS







PROGRAMA DO EVENTO




RIFAS CESTA




CHEQUE ASOCIACIÓNS

CARTEL SUBASTA





CHEQUE PRIMER PREMIO

CHEQUE SEGUNDO PREMIO





FOTOGRAFÍAS EVENTO

















MOITAS GRAZAS A TODAS E TODOS POR ESTAR


































































MEMORÁNDUM

RESULTADOS CUESTIONARIOS
1.    ¿Cómo te enteraches da realización do concurso?

Un 74% dos asistentes respondeu que a través da información facilitada pola organización.

2.    ¿Na túa opinión dirías que o precio da entrada foi o adecuado?

Un 95% dos asistentes respondeu que si.

3.    ¿Cres que a información sobre a gala foi suficiente e axeitada?

Un 89% dos asistentes respondeu que si.

4.    ¿Consideras que a duración do evento foi a correcta? ¿Qué botaches en falta?

Un 70% dos asistentes respondeu que o tempo estimado foi o correcto, que podía durar máis.

5.    ¿Cal é a tua percepción global da gala?

Un 65% respondeu que increíble, aínda que a música escollida non foi a adecuada.


Solicitud de participación en el evento:

Respostas ás peticións de participación:





















E-mails Asociación ACADAR:



E-mails asociación ADICAM:

FOLLETOS APORTADOS POLAS ASOCIACIÓNS:

























Comentarios

Entradas populares